Lid worden ...

Is uw belangstelling gewekt om de activiteiten van onze vereniging passief te beleven dan wel er actief aan mee te werken, dan nodigen wij u graag uit om lid te worden.
U krijgt dan een gratis welkomstpakket thuis met o.a. enkele nummers van ons blad De Zwerfsteen. Het lidmaatschap kost € 25,- per jaar per huishouden. De contributie wordt in principe automatisch geïncasseerd.

Als lid ontvangt u vier maal per jaar ons tijdschrift De Zwerfsteen gratis thuis. Ook ontvangt u regelmatig uitnodigingen voor een lezing of een excursie, welke u kosteloos kunt bijwonen (entree voor museum bezoek e.d. uitgezonderd).

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar het HVS secretariaat: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of desgewenst een brief met uw contactgegevens in de brievenbus aan het archiefgebouw te deponeren.

Via deze website houden wij u op de hoogte van de actuele activiteiten van onze vereniging en van onze zuster-verenigingen.