Accommodatie

Sinds 10 juni 2017 hebben wij een prachtig onderkomen voor onze vereniging aan de Burg. Smitstraat 19, 7221 BH in Steenderen. Daar huren we een gedeelte van de voormalige basisschool "de Steenuil". Ons archief is er gevestigd, de verschillende werkgroepen kunnen er vergaderen en werken en we kunnen u er ontvangen. U bent van harte welkom voor een praatje, het stellen van vragen of het inzien dan wel brengen van archiefmateriaal, zoals bijv. historische foto's of documenten die betrekking hebben op de voormalige gemeente Steenderen en bijbehorende dorpen Baak, Toldijk, Bronkhorst, Olburgen en Rha.

Openingstijden (tenzij anders in de agenda hiernaast vermeld):
- wekelijks donderdagmiddag van 13.30 - 16.30 uur
- maandelijks eerste dinsdagavond van 19.00 - 21.00 uur

De archiefcommissie is dan met enkele leden aanwezig om u te woord te staan. Omdat m.n. de donderdagmiddag geregeld druk bezocht wordt is het raadzaam om vooraf een afspraak te maken.

We hebben geen vaste telefoon, maar u kunt ons per e-mail bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de contact-pagina op deze website.

Wilt u dat wij voorafgaand aan uw bezoek iets voor u opzoeken, dan is het ook handig van deze mogelijkheden gebruik te maken.
Of wilt u op een andere tijd een afspraak maken, dan is dat in overleg mogelijk. Gebruik het e-mail adres of het contactformulier. Een archief-medewerker zal dan met u een afspraak maken.

HVS Archief

HVS 'De Steenuil' Archief gebouw Burg. Smitstraat 19 Steenderen